loading...
جملات بزرگان
تبلیغات

محسن بازدید : 127 جمعه 31 خرداد 1398 نظرات (0)

دانلود بازی محاصره سامورایی برای اندروید Samurai Siege v599.0

Samurai Siege ( محاصره سامورایی )

نام بازی در سبک استراتژیک و تقریبا مشابه کلش آف کلنز البته با سبک و سیاق مختص به خود می باشد. این بازی تا کنون بیش از 3 میلیون بار نصب شده است و توسط Space Ape Games برای اندروید ریلیز شده است. این بازی کاملا اعتیاد آور است و شاید روزانه بارها برای اجرای بازی گوشی خود را در دست بگیرید !

گرافیک شگفت انگیر بازی ، به چالش کشیدن شما و دفاع و حمله در این بازی شما را عاشق خودش خواهد کرد. روستای خودتان را بسازید آن را تجهیز کنید ، نیروها خود را تربیت کنید ، با سایر گروه ها متحد شوید و در مقابل حملات از روستای خود دفاع کنید.

هموراه نینجا ها به صورت مخفیانه و دشمنان در سدد دسترسی به قلمروی شما و غارت اموالتان هستند پس شما هم باید همواره یک سامورایی وفادار باشید و البته قدرتمند پس بهتر است با دیگران متحد شوید و دشمنان خود را نابود کنید. این بازی قابلیت نصب روی اندروید 4.0 به بالا را داراست.

محسن بازدید : 105 جمعه 31 خرداد 1398 نظرات (0)

دانلود Glory Road برای اندروید

Glory Road

در طول سلطنت پادشاه ادموند، سرزمین گلوری در صلح و آرامش به سر می برد. با این حال، برادر کوچکتر پادشاه طمع گرفتن تاج و تخت را دارد و حتی تصمیم می گیرد برای بدست آوردن آن با برادرش جنگ راه بیاندازد، چرا که پسر ادموند کسی است که تاج و تخت را به زودی به دست خواهد گرفت. برای پیروز شدن در نبرد، او با پادشاه شب قرارداد می بندد و فروحش را به پادشاه شیاطین می فروشد، در عوض تعداد زیادی از اشباح را می گیرد تا با آن ها حمله خود را آغاز کند. در نهایت، پادشاه ادموند در طول نبرد می میرد، با این وجود تاج و تحت را به پسرش پیش از این که بمیرد واگذار می کند.

از آن موقع به بعد پادشاه جوان مسئولیت مبارزه در مقابل عمویش و اشباح و در عین حال بازسازی سرزمین را دارد. برخلاف دیگر بازی های شبیه سازی سنتی، این بازی المنت های استراتژی بیشتری را شامل شده است. شما می توانید قلمروهای خود را بسازید، سربازان را مدیریت کنید و اژدهایان را پرورش دهید و همراه با قهرمانان در مقابل شیاطین مبارزه کنید. پلیر ها از 7 پایتخت با یک دیگر مبارزه خواهند کرد. Glory Road بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجرا می باشد.

محسن بازدید : 153 جمعه 31 خرداد 1398 نظرات (0)

برنامه Call Recorder Automatic Premium

دانلود Call Recorder - Automatic


Call Recorder Automatic Premium

نرم افزاری نوپا ولی فوق العاده جهت ضبط خودکار و کاملا اتوماتیک مکالمات در گوشی و تبلت های اندروید می باشد. نرم افزار در مت زمان کم عرضه شده تا کنون 500 هزار بار دانلود شده و امتیاز 4.1 از 5.0 را کسب کرده است ، نرم افزار را می توان یکی از برترین ابزارهای ضبط مکالمات اندروید نام برد.

هر مکالمه ای را دوست دارید ضبط کنید ، خودتان تنظیم کنید تماس های دریافتی یا خروجی ضبط شوند و مکالمات را ذخیره کنید و حتی به اشتراک بگذارید. برای نصب نرم افزار احتیاج به اندروید 4.0.3 به بالا خواهید داشت.

محسن بازدید : 147 جمعه 31 خرداد 1398 نظرات (0)

دانلود Photo Album Scanner برای اندروید

Photo Album Scanner

نرم افزاری قدرتمند می باشد که به شما اجازه می دهد با گرفتن تصویر، از آلبوم خود اسکنی دیجیتالی تهیه نمایید و آن را برای همیشه داشته باشید. در کمتر از 1 دقیقه، می توانید از کل آلبوم خود اسکن تهیه نمایید و آن را به شکل دیجیتالی در بیاورید. بیش از 2 میلیون کرابر از این برنامه استفاده می کنند و از کار با آن راضی هستند. این برنامه به طور خودکار عکس های شما را در آلبوم تشخیص می دهد و این امکان را به شما می دهد که بخش های اضافی دور و اطراف عکس خود را ببرید. ساخت آلبوم دیجیتالی، هیچ گاه به این آسانی و با این سرعت انجام نشده است. شما می توانید به هر اندازه که دلتان می خواهد، عکس های گرفته شده را با دیگران به اشتراک بگذارید. امکان ویرایش تصاویر وجود داشته و می توانید به آن ها جزئیات دلخواه و مورد نظر خود را اضافه نمایید. این برنامه بر روی اندرویدهای مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.
محسن بازدید : 167 جمعه 31 خرداد 1398 نظرات (0)

دانلود TickTick برای اندروید

TickTick

برنامه ای ساده برای مدیریت task ها است. شما می توانید یادآور های مختلفی را در عرض چند ثانیه اضافه نمایید و با کارکرد برنامه در عرض چند دقیقه آشنا شوید. این برنامه با تقویم شما نیز همگام سازی می شود. شما می توانید برنامه را با دیگر سیستم ها سینک کنید تا داده های خود را به شکل هممزان بر روی چند سیستم مختلف داشته باشید. از multiple notification ها برای ماموریت های بسیار مهم استفاده کنید، با چنین قابلیتی دیگر کار های ضروری خود را فراموش نخواهید کرد. برای این نرم افزار ابزارکی مخصوص طراحی شده است که بتوانید به شکل هرچه سریعتر به امکانات برنامه دسترسی داشته باشید. این نسخه ورژن حرفه ای این برنامه می باشد و امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار میدهد. TickTick بر روی اندرویدهای مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.
محسن بازدید : 103 جمعه 31 خرداد 1398 نظرات (0)

دانلود Send Anywhere

 

Send Anywhere File Transfer

ابزاری بسیار قدرتمند و عالی در زمینه انتقال فایل ها از طریق Wifi به دستگاه اندرویدی می باشد.این نرم افزار با توجه به حجم کم خود می تواند فایل های پر حجم را با سرعت بسیار بالا ارسال و دریافت کند.البته با توجه به ویژگی های نرم افزار می توانید فایل را از طریق اندروید به سیستم خود ارسال کنید.با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های خود را به اشتراک بگذارید تا دیگران نیز بتوانند از ان ها استفاده کنند.Send Anywhere File Transfer دارای امنیت بسیار عالی می باشد که در هنگام استفاده یک کد 6 رقمی برای هر دستگاه به طور کاملا اختصاصی استفاده می شود.امنیت نرم افزار به نوبه خود کم نظیر می باشد که در هنگام انتقال فایل هیچ کسی نمی تواند به ان ها دسترسی داشته باشد.نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 4.0 به بالا را دارا می باشد.
محسن بازدید : 113 جمعه 31 خرداد 1398 نظرات (0)

دانلود Quark Browser برای اندروید 

Quark Browser

مرورگری بی نظیر با طراحی Minimalism می باشد که امکان جست و جوی امن را به وجود می آورد. شما می توانید صفحات وب را با تبلیغات کمتری مشاهده کنید. این نرم افزار سرعت مرور در وب را بهینه می کند. این نرم افزار توسط Media پیشنهاد شده است. توسعه این برنامه با همکاری تیم مرورگر UC صورت گرفته است. شما می توانید به سادگی صفحه وب دلخواه خود را جست و جو کنید و با سرعت بالا آن را مشاهده کنید.

Quark Browser جلوی به نمایش در آمدن تبلیغات را می گیرد. شما می توانید ویدیو ها و استریم های آنلاین را نیز با کمک این برنامه مشاهده کنید، بدون آن که لازم باشد پلاگینی اضافی را بر روی سیستم خود نصب کنید. Quark Browser امتیاز 4 از 5 را در گوگل لی کسب کرده است و توسط بیش از 100 هزار کاربر از سراسر جهان دانلود شده است. اگر به دنبال اپلیکیشنی جدید برای مرور وب خود هستید، این برنامه یکی از گزینه های مناسب پیش روی شما خواهد بود. باگ های نسخه های پیشین برطرف شده است و اکنون می توانید بدون مشکل به مرور در وب بپردازید. Quark Browser بر روی اندروید 4 به بالا قابل اجراست.

محسن بازدید : 207 جمعه 31 خرداد 1398 نظرات (0)

کیبورد قدرتمند با زبان فارسی SwiftKey X Keyboard v3.0.0.244 آندروید

دانلود SwiftKey Keyboard اندروید + نسخه مود

 کیبورد عالی و سریع اندروید با مجموعه شکلک های زیبا

پشتیبانی از زبان فارسی


SwiftKey Keyboard

کیبورد را شاید بتوان بهترین کیبورد اندروید دانست چرا که این کیبورد جایزه خلاقانه ترین اپلیکیشن اندرویدی 2013 را به خود اختصاص داده است. این کیبورد که در نسخه اخیر از زبان شیرین پارسی نیز پشتیبانی می کند دارای تم های متنوع و زیبایی بوده که می تواند با محیط کاربری گوشی شما هماهنگ شود. تصحیح خودکار کلمات شاید یکی از قابلیت های مفیدی است که هیچ گاه برای زبان فارسی در دسترس نبوده اما با قابلیت یادگیری SwiftKey می توانید به مرور زمان نه تنها فارسی بلکه فینگلیش را به این کیبورد یاد دهید. اگر به دنبال یک کیبورد خوب می گردید SwiftKey X را حتماً امتحان کنید. 
محسن بازدید : 119 جمعه 31 خرداد 1398 نظرات (0)

دانلود Hitman Pro

دانلود HitmanPro


Hitman Pro

تحقیقات نشان داده که بسیاری از رایانه ها با وجود داشتن سیستم امنیتی بروز رسانی شده ، آلوده به ویروس و بدافزار هستند و گاهی مشکل چندانی در استفاده از آنها بوجود نخواهد آمد. اما با این وجود استفاده از یک رایانه آلوده خطرات بسیاری را به دنبال دارد. برای آگاهی از وضعیت رایانه خود می توانید از نرم افزاری کوچک و کاربردی مثل Hitman Pro استفاده نمایید. این نرم افزار که به صروت پرتابل عرضه می شود ، قابلیت اجرا از یک حافظه فلش ، هارد اسکترنال و شبکه را داراست. در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید از آلودگی و یا عدم آلودگی سیستم خود مطمئن شوید و در صورت بروز مشکل برای حل آن اقدام نمایید. یکی از امکانات جالب این نرم افزار امکان اسکن و پاکسازی سیستم از طریق سیستم محاسبات ابری است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت پاتوق یو دریافت نمایید.
محسن بازدید : 77 جمعه 31 خرداد 1398 نظرات (0)

نرم افزار Amolto Call Recorder Premium for Skype

Amolto Call Recorder Premium for Skype

نام ابزار جدید و مفید برای ضبط مکالمات اسکایپ می باشد ، این نرم افزار قابلیت ضبط مکالمات اسکایپ و دیگر نرم افزار VOIP با کیفیت بالا در فرمت های مختلف صوتی را دارا می باشد. هیچ محدودیتی در زمان ضبط مکالمات وجود ندارد و شما حتی یک ثانیه از مکامله را از دست نخواهید داد. قابلیت جستجو در مکالمات ، اضافه کردن یادداشت به مکالمات ضبط شده و ویرایش تگ های MP3 از قابلیت های این ابزار به شمار می رود.

تعداد صفحات : 90

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 900
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 154
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 4,526
  • بازدید سال : 32,082
  • بازدید کلی : 424,710