loading...
جملات بزرگان
تبلیغات

محسن بازدید : 103 یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

دانلود XEN Mobile Gallery Files برای اندروید

XEN Mobile Gallery Files Vault با کمک این برنامه می توانید عکس ها و فیلم های حساس خود را پنهان کنید و آن ها را از صفحه گوشی خود ناپدید نمایید. این نرم افزار فایل های خصوصی شما را ایمن می کند. نه تنها این برنامه گالری تصاویر و فایل های مدیای شما را قفل می کند، بلکه امکان ایمن کردن اسناد مهم، اپلیکیشن های اجتماعی، و ... را نیز به شما می دهد. شما می توانید به تصاویر خود را محیطی امن دسترسی داشته باشید و بر روی آن ها رمزگذاری کنید.

هیچ کس به غیر از شما به فای لهایتان دسترسی نخواهد داشت. قفل کردن می تواند با پین کد، الگوی دلخواه، یا اثر انگشت در صورت وجود سنسور لازم آن صورت بپذیرد. در حالت stealth mode لایه امنیتی اضافی برای فایل های شما به وجود می آید. این ویژگی منحصر به فرد برای بیشترین حد امنیتی کاربران توسعه داده شده است. برای به کار گیری این قابلیت ابتدا کدی را برای خود تعیین می کنید، سپس با تماس گرفتن آن کد، این برنامه به شکل کامل پنهان می گردد و به هیچ شکلی نمی توان به آن دسترسی داشت، مگر این که مجددا شما با کد مربوطه تماس بگیرید و برنامه به نمایش در بیاید. XEN Mobile Gallery Files Vault بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست.

محسن بازدید : 99 یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

دانلود Battery Saver ZEMB برای اندروید

Battery Saver: ZEMB یکی از کم حجم ترین و کاربردی ترین برنامه ها برای حفاظت از باتری شماست. این نرم افزار با الگوریتم هوشمندی که دارد ارتباطات اینترنتی شما را مدیریت می کند و جلوی مصرف بیرویه انرژی را می گیرد. تنها کافیست این برنامه را نصب و فعال کنید تا نتیجه آن را مشاهده کنید، نیازی به سر و کله زدن با تنظیمات پیشرفته وجود ندارد. در نیمه شب این برنامه mobile data را به شکل خودکار غیر فعال می کند تا مصرف انرژی شما کاهش پیدا کند.

زمانی که صفحه گوشی خود را مجددا روشن کنید، data فعال می گردد. برای به کار بردن این برنامه نیاز به روت خواهید داشت، با این حال حالت بدون روت نیز وجود دارد. هرچند در این حالت، تنها auto hibernate پشتیبانی می شود و دیگر مصرف داده های شما به شکل خودکار مدیریت نمی شود. علاوه بر این باید حالت بدون روت را خودتان دستی به کار بیاندازید که راهنمای آن را در صفحه اصلی این برنامه می توانید بیابید. قابلیت جالب توجه این برنامه این است که گرچه برای قطع مصرف داده های شما تلاش می شود، در عین حال برای ایمیل ها یا پیام های مسنجر های شما کمترین تاخیر زمانی ایجاد می گردد. Battery Saver: ZEMB را می توانید بر روی اندروید 2.3 به بالا اجرا کنید.

محسن بازدید : 125 یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

دانلود Bomb Chicken برای ویندوز

Bomb Chicken پس از حادثه ای عجیب، مرغی به نظر معمولی به یک قهرمان بمب افکن مسافت آزاد تبدیل می شود. اسرار تیره و مخفی شرکت های بزرگ فست فود نظیر BFC، و بهترین سوس معتاد کننده آن ها به نام سوس آبی داغ را پیدا کنید و به سوال نهایی پاسخ دهید: کدام اول به وجود آمد، مرغ یا بمب؟ از مجموعه بمب ها برای رسیدن به ارتفاعات باورنکردنی و غیر ممکن استفاده کنید. بمب های خود را درون محیط های غیر قابل گذر و حتی در کنار گوشه ها بیافکنید.

برای یافتن مکان های مخفی، حفر کنید و هرچه را که می بینید نابود کنید. کمپانی BFC خود را به عنوان رهبر غذاهای پخته شده مرغ و خروس در سال 1980 تاسیس کرد. چندان معلوم نیست که این سوس واقعا چه چیزی است و چرا تا این اندازه اعتیاد آور است. این شرکت با معبد نیز در همکاری نزدیکی است، تا جایی که کار به آنجا رسیده که معبد به مرکز رسمی این شرکت تبدیل شده است. گزارش های تایید نشده از کارگران از افسانه ای سخن می گویند که بر روی دیوار های معبد نوشته شده است. گفته می شود که این سس اسرار آمیز نفرینی هولناک فراتر از تصور را به ارمغان می آورد.  Bomb Chicken دارای 10 اچیومنت استیمی است و به 11 زبان زنده دنیا ترجمه شده است.

محسن بازدید : 104 یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

دانلود AUTOCROSS MADNESS برای ویندوز

AUTOCROSS MADNESS آیا دوست دارید ماشینی سنگین را در لبه صخره ها برانید؟ هرچند این کار ایده جالبی به نظر نمی رسد، اما در واقعیت کاری هیجان انگیز است! فیزیک ماشین ها گیم پلی این بازی را آسان می سازد، با این وجود برای ماهر شدن نیاز به زمان خواهید داشت. در مکان های مختلف برانید. در پیچ ها و مسیر های خطرناک دیوانه وار رانندگی کنید، یا صرفا تفریحی و آرام مسیر را ادامه دهید. با سریع رانندگی کردن مانند فردی دیوانه مهارت های خود را به چالش بکشید، و سعی کنید که به خط پایانی هرچه سریع تر برسید.

این بازی سه بعدی آرکید، دارای فیزیک واقع گرایانه بوده و آدرنالین را در خون شما ترشح می کند. 12 نقشه از سراسر جهان وجود دارد که در ان ها می توانید به نقش آفرینی بپردازید. نیتروی بی پایان نیز در اختیار شما قرار می گیرد تا هر چه سریع تر برانید. این بازی جذاب از دسته های جدید پشتیبانی می کند و دارای 12 اچیومنت استیمی است. کاربران استیم نظرات مختلفی راجب این بازی داده اند. AUTOCROSS MADNESS برای رده های سنی مختلف مناسب بوده و انواع کاربران می توانند از انجام آن لذت ببرند. برای اجرای بدون مشکل این بازی بهتر است از سیستم های مدرن استفاده کنید.

محسن بازدید : 156 شنبه 14 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

نرم افزار DroidCamX Wireless Webcam

DroidCamX Wireless Webcam ابزاری جهت تبدیل گوشی اندروید شما به وبکم جهت استفاده در کامپیوتر از طریق وای فای ، بلوتوث و USB می باشد. علاوه بر این می توانید گوشی خودتان را به یک دوربین مدار بسته نیز تبدیل کنید. شما قادر می باشید دوربین جلو یا پشت گوشی خودتان را به وبکم تبدیل نمایید و ازآن در مسنجرهای مختلف نظیر اسکایپ ، یاهو و ... استفاده نمایید. می توانید میکروفون گوشی را نیز به یک وسیله ارسال صدا تبدیل نمایید و همزمان تصویر و صدا ارسال نمایید. نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 4.0.3 به بالا را دارا می باشد.

محسن بازدید : 91 شنبه 14 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

دانلود Cx File Explorer برای اندروید

Cx File Explorer یکی از بهترین فایل منیجر های اندرویدی می باشد که امتیاز بالای 4.8 از 5 را از کاربران دریافت کرده است. با رابط کاربری ساده و سر راست این برنامه قادر خواهید بود که فایل های موجود در سیستم اندرویدی، فضای ابری و کامپیوتر خود را مدیریت کنید. مجموعه ای از ویزگی های پیشرفته برای کاربران حرفه ای تر نیز تدارک دیده شده است. شما قادر خواهید بود که فایل های خود را جا به جا کنید، کپی نمایید، فشرده بسازید، تغییر نام دهید، حذف کنید و دیگر نیاز های خود را برطرف سازید.

از ارتباطات FTP, FTPS, SFTP, SMB, WebDAV, و LAN پشتیبانی می شود، در نتیجه به سادگی می توان به کامپیوتر متصل شد و فایل های آن را مدیریت کرد. اپلیکیشن های موجود در سیستم اندرویدیتان در لیستی مرتب می شوند و امکان مدیریت آسان آن ها فراهم می گردد. با Cx File Explorer می توانید فضای سیستم خود را آنالیز کنید. با وجود Recycle bin مدیریت فضای سیستم حتی آسان تر می گردد. رابط کاربری برنامه مدرن و متریال می باشد. در صورتی که کاربر تبلت و سیستم هایی با صفحه نمایش بزرگ هستید افت کیفیت مشاهده نخواهید کرد. Cx File Explorer بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

محسن بازدید : 110 شنبه 14 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

دانلود File Viewer for Android برای اندروید

File Viewer for Android یک file viewer جامع می باشد که از بیش از 100 نوع مختلف از فرمت ها شامل فایل های پی دی اف، ایمیل ها، فایل های صوتی، ویدیویی، تصویری، آرشیو ها و بسیاری دیگر را باز می کند. علاوه بر نمایش فایل ها، شما می توانید آن ها را در سیستم اندرویدی خود مدیریت کنید و متادیتای آن ها را مشاهده نمایید. با نصب این اپلیکیشن، خود را از نصب دیگر نرم افزار ها بی نیاز خخواهید کرد.

فایل منیجر قدرتمند اندروید برای شما تدارک دیده شده است که ویژگی های فایل، EXIF دیتا، MD5 checksum ها و بسیاری دیگر را به نمایش می گذارد. انواع فرمت های فشرده سازی نظیر 7-Zip, Gzip, Bzip2, Tar, و TGZ پشتیبانی می شوند و می توان محتوای آن ها را مشاهده کرد. فرمت های صوتی ای نظیر FLAC، MP3، AAC و بسیاری دیگر تحت پوشش این نرم افزار قرار دارند و می توان آن ها را به شکل مستقیم و درون برنامه ای باز کرد. این اپلیکیشن، با وجود این که از حجم وسیعی از فرمت ها ساپورت می کند، حجم نسبتا کمی دارد و کاملا از نظر ترافیکی و حجمی، به صرفه است. توجه داشته باشید که برخی از کدک های ویدیویی ممکن است پشتیبانی نشوند. File Viewer for Android بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

محسن بازدید : 102 شنبه 14 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

دانلود Mirror Lab برای اندروید

Mirror Lab می تواند عکس های شما را به شکل خاصی در بیاورد. فیلتر ها و حالت های مختلفی توسط این برنامه پشتیبانی می شود. در حالت کلاسیک برنامه می توانید عکس خود را به شکل افقی یا عمودی و کاملا عادی بازتاب نمایید. می توانید عکس های خود را مواج کنید یا آن ها را تکه تکه و به اشکال مختلف در بیاورید. حتی می توانید  اثرات کالیودوسکوپی و فراکتال بر روی عکس خود اعمال کنید. از آنجایی که هرکدام از فیلتر های این برنامه دارای ابزار و پارامتر های مختلفی هستند، می توانید رنج وسیعی از انتخاب ها را داشته باشید و همچنین نتایج مختلفی را بدست آورید. می توانید زوایای افکت ایجاد شده بر روی عکس را تغییر دهید یا به جای آن، شدت میزان اعمال افکت را کاهش یا افزایش دهید. Mirror Lab بر روی اندروید 4.3 به بالا قابل اجرا می باشد.

محسن بازدید : 110 شنبه 14 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

دانلود Idle Apocalypse برای اندروید

Idle Apocalypse آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که فرقه ای مخوف را پدید آورید؟ شیاطین افسانه ای را احضار کنید؟ لشکری از هیولاها را تحت کنترل خود در بیاورید و تاوری ایجاد کنید که قوانین فیزیک را زیر سوال می برد؟ یا ... به فکر نابود کردن جهان افتاده اید؟ Idle Apocalypse یکی از بهترین شبیه ساز های سال 2018 می باشد. تاور خود را بسازید و آن را تا جای ممکن به ارتفاعات بالا برسانید. لشکری از گوبلین ها، شیاطین و حیوانات را پدید آورید. اسپل های قدرتمند خود را بر سر قهرمان شجاع احمقی که می خواهند سر راه شما قرار بگیرند بریزید. شیاطین بسیار قدرتمند را احضار کنید. بیش از 40 اتاق جدید را آزاد کنید.

برای یافتن تکنولوژی های جدید ساختمان تحقیقاتی را آزاد کنید. برای سریع تر شدن پیشرفت، بر روی تولید کنندگان ضربه بزنید. هیولاهای مختلف را پدید آورید، بیش از 20 نوع موجود مختلف را می توانید احضار کنید. هیولاهای منحصر به فرد خود را ارتقا دهید و توانایی آن ها را بهبود بخشید. گوبلین های مختلف را جمع آوری کنید. به اندازه که می خواهید بازی کنید. هیولاها، حتی زمانی که شما آفلاین هستید حمله می کنند. Idle Apocalypse روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

محسن بازدید : 91 شنبه 14 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

دانلود Spotlight: Room Escape برای اندروید

Spotlight: Room Escape نام یک بازی فکری و ماجراجویانه از سری بازی های اندرویدی می باشد. در این برنامه داستان از این قرار است که شما در یک اتاق زندانی شده اید و چیزی از قبل این اتفاق به خاطر نمی آورید و الان باید فقط به هدفتان یعنی رهایی از این اتاق بیندیشید، همین طور باید تحقیقات خود را مبنی بر اینکه سرنخ هایی را پیدا کنید و ادامه دهید تا بتوانید یک راه حلی را بدست آورید. شما در این برنامه خواهید توانست تا با حل معماهای مختلف و پیدا کردن اشیاء مختلف بازی را پیش ببرید. صداگذاری هیجان انگیزی در این بازی انجام شده است که می تواند مخاطب را تحت تاثیر قرار داده و هیجانی را به او القاء کند. گرافیک بازی متناسب با فضای آن ساخته و توسعه داده شده است و محیطی منحصر به فرد را برای او به نمایش می گذارد. راه حل های مختلفی برای فرار وجود دارد، آن ها را بیابید. اندروید لازم برای این بازی 4.0.3 و بالاتر می باشد.

تعداد صفحات : 90

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 900
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 146
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,738
  • بازدید ماه : 1,738
  • بازدید سال : 47,813
  • بازدید کلی : 440,441