loading...
جملات بزرگان
تبلیغات

محسن بازدید : 110 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

شاتل لند | دانلود نرم‌افزار Windows Update Blocker 1.1 - مدیریت ...
8 مه 2018 ... ویندوز 10 در زمینه مدیریت عملیات به روز رسانی سیستم عامل، ... نرم‌افزار Windows Update Blocker، امکان مدیریت و کنترل عملیات به روز رسانی ... سلام اقا من نرم افزار رو دانلود کردم اما اجرا میکنم میگه اپدیت سرویسی موجود نیس اصلا .
دانلود Windows Update Blocker 1.2 کنترل سریع بخش آپدیت در ویندوز
8 مه 2018 ... ویندوز 10 در زمینه مدیریت عملیات به روز رسانی سیستم عامل، ... نرم‌افزار Windows Update Blocker، امکان مدیریت و کنترل عملیات به روز رسانی ... سلام اقا من نرم افزار رو دانلود کردم اما اجرا میکنم میگه اپدیت سرویسی موجود نیس اصلا .
آموزش بستن آپدیت ویندوز 10 با 3 روش جدید و متفاوت - آی تی رسان
8 مه 2018 ... ویندوز 10 در زمینه مدیریت عملیات به روز رسانی سیستم عامل، ... نرم‌افزار Windows Update Blocker، امکان مدیریت و کنترل عملیات به روز رسانی ... سلام اقا من نرم افزار رو دانلود کردم اما اجرا میکنم میگه اپدیت سرویسی موجود نیس اصلا .
دانلود نرم افزار Waltr 2.7.17 انتقال اطلاعات به آیفون از راه دور ویندوز ...
8 مه 2018 ... ویندوز 10 در زمینه مدیریت عملیات به روز رسانی سیستم عامل، ... نرم‌افزار Windows Update Blocker، امکان مدیریت و کنترل عملیات به روز رسانی ... سلام اقا من نرم افزار رو دانلود کردم اما اجرا میکنم میگه اپدیت سرویسی موجود نیس اصلا .
تغییر خودکار پس زمینه ویندوز Bing Desktop 1.3.478.0 • دانلود رایگان
8 مه 2018 ... ویندوز 10 در زمینه مدیریت عملیات به روز رسانی سیستم عامل، ... نرم‌افزار Windows Update Blocker، امکان مدیریت و کنترل عملیات به روز رسانی ... سلام اقا من نرم افزار رو دانلود کردم اما اجرا میکنم میگه اپدیت سرویسی موجود نیس اصلا .
دانلود آیگرام نسخه پیشرفته تلگرام برای کامپیوتر و اندروید Igram ...
8 مه 2018 ... ویندوز 10 در زمینه مدیریت عملیات به روز رسانی سیستم عامل، ... نرم‌افزار Windows Update Blocker، امکان مدیریت و کنترل عملیات به روز رسانی ... سلام اقا من نرم افزار رو دانلود کردم اما اجرا میکنم میگه اپدیت سرویسی موجود نیس اصلا .
روشن یا خاموش کردن خودکار کامپیوتر TimePC 1.6 • دانلود رایگان
8 مه 2018 ... ویندوز 10 در زمینه مدیریت عملیات به روز رسانی سیستم عامل، ... نرم‌افزار Windows Update Blocker، امکان مدیریت و کنترل عملیات به روز رسانی ... سلام اقا من نرم افزار رو دانلود کردم اما اجرا میکنم میگه اپدیت سرویسی موجود نیس اصلا .
انتقال آسان فایل بین کامپیوتر و آیفون Anvsoft SynciOS Pro 6.6 ...
8 مه 2018 ... ویندوز 10 در زمینه مدیریت عملیات به روز رسانی سیستم عامل، ... نرم‌افزار Windows Update Blocker، امکان مدیریت و کنترل عملیات به روز رسانی ... سلام اقا من نرم افزار رو دانلود کردم اما اجرا میکنم میگه اپدیت سرویسی موجود نیس اصلا .
دانلود بازیابی اطلاعات آی او اس Tenorshare ReiBoot 7.2.8 Pro • دانلود ...
8 مه 2018 ... ویندوز 10 در زمینه مدیریت عملیات به روز رسانی سیستم عامل، ... نرم‌افزار Windows Update Blocker، امکان مدیریت و کنترل عملیات به روز رسانی ... سلام اقا من نرم افزار رو دانلود کردم اما اجرا میکنم میگه اپدیت سرویسی موجود نیس اصلا .
دانلود SUMo 5.6.2.391 – بروز رسانی نرم افزار های نصب شده روی ...
8 مه 2018 ... ویندوز 10 در زمینه مدیریت عملیات به روز رسانی سیستم عامل، ... نرم‌افزار Windows Update Blocker، امکان مدیریت و کنترل عملیات به روز رسانی ... سلام اقا من نرم افزار رو دانلود کردم اما اجرا میکنم میگه اپدیت سرویسی موجود نیس اصلا .
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 900
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 201
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 399
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,169
  • بازدید ماه : 2,169
  • بازدید سال : 48,244
  • بازدید کلی : 440,872